Tel. 20 20 74 88
P-P 10:00 – 20:00
S 10:00 – 18:00
Sv 10:00 – 16:00
info@egmebeles.lv -preču pasūtīšanai, jautājumiem
Latgales iela 322, Rīga
Preču piegāde
Preci bez piegādes maksas ir iespējams saņemt preču izkraušanas/iekraušanas vietā – veikalā EG Mēbeles, Rīgā, Latgales ielā 322
Visus ar preču piegādi, nešanu un montāžu saistītos darbus veic mūsu sadarbības partneri, kas specializējas minēto pakalpojumu sniegšanā.
Piegādes izmaksas Rīgā no 15.00 € – 40.00 € . Piegādes izmaksas līdz Jūsu adresei varat noskaidrot mūsu veikalā vai zvanot uz tel. nr. 20207488
Preču piegāde bez uznešanas pakalpojuma ir paredzēta līdz mājas ārdurvīm, Jūsu pasūtījumā norādītajā adresē.
Piegādes un citu servisa pakalpojumu izmaksas Latvijas teritorijā ārpus Rīgas robežām tiek atrunātas veikalā vai zvanot uz tel. nr. 20207488.
Nepieciešamības gadījumā varam palīdzēt organizēt preču nosūtīšanu ārpus Latvijas robežām.
Norēķinu veidi
Privātpersonām
- Skaidrā naudā
Pie preces saņemšanas Jūs samaksāsiet kurjeram nepieciešamo naudas summu, pretī saņemot kases čeku. Lūgums sagatavot precīzu naudas summu apmaksai.
- Pārskaitījums
Uz Jūsu norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīts avansa rēķins. Preci varēsiet saņemt pēc tam, kad nauda būs ienākusi mūsu kontā. Preces izsniegšanas brīdī Jūs saņemsiet preču pavadzīmi.
- Līzings
Sīkāka informācija par līzinga nosacījumiem, zvanot (+371) 20-20-74-88, Kredītu nodrošina SIA Holm Bank Latvia.
Juridiskām personām
- Skaidrā naudā
Saņemot preci, Jūs samaksāsiet piegādātājam nepieciešamo naudas summu, pretī saņemot čeku. Lūgums, sagatavot precīzu naudu apmaksai. Norēķinu veids „skaidra nauda” iespējams tikai Rīgā.
- Pārskaitījums
Uz Jūsu norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīts avansa rēķins, kas jāapmaksā pirms preces saņemšanas, ja vien nav noslēgts sadarbības līgums, kas paredz citus nosacījumus. SVARĪGI: pasūtījuma saņēmējam obligāti jāuzrāda uzņēmuma izsniegta pilnvara un personu apliecinošs dokuments. Kopā ar pasūtījumu tiek izsniegta pavadzīme.
Garantija
Preču garantijas termiņi.
Par preču garantijas termiņu tiek uzskatīti 24 mēneši no brīža, kad klients saņem preci. Pirmo sešu mēnešu laikā tiek uzskatīts, ka precei trūkums ir bijis jau pirkšanas-pārdošanas brīdī, un tā veidu jānosaka pārdevējam. Ja runa ir par ražošanas defektu, tad klientam ir tiesības pieprasīt preces remontu, vai, ja tas nav iespējams vai ir neefektīvi, preces apmaiņu. Ja preci ir iespējams salabot, tad pieprasīt preces apmaiņu nav iespējams, tā kā tas radītu nelietderīgus tēriņus pārdevējam.
Garantijas laiks darbojas no brīža, kad prece tiek nodota klientam un klients paraksta aktu par preces saņemšanu. Pamatojums garantijas pakalpojumu veikšanai ir Mēbeļu Piegādes Līgums.
UZMANĪBU!
Mēs neesam atbildīgi par:
- preces bojājumiem, kuri radušies Jūsu vainas vai neuzmanības dēļ
- defektiem, kas radušies izmantojot preci mērķiem, kam tā nav paredzēta
- dabisku preces nolietošanos parastas izmantošanas gadījumā
Mēs iesakam Jums pārbaudīt nopirkto preci uzreiz, saņemšanas brīdī.